Zapytanie ofertowe na: Dostawę pelletu do Urzędu Miejskiego w Suchowoli
Suchowola, dnia 22.07.2022 r.
Zamawiający:
Gmina Suchowola
Plac Kościuszki 5
16-150 Suchowola
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
dot. postępowania pn.: Dostawa pelletu do Urzędu Miejskiego w Suchowoli; nr ref.:ZP.271.14.2022
Działając zgodnie z § 5 pkt. 18 Zarządzenia Nr 42/2021 Burmistrza Suchowola z dnia 1 grudnia 2021 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 130 000 zł Zamawiający zawiadamia, iż dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W prowadzonym postępowaniu zostały złożone 3 oferty. Najkorzystniejszą ofertą została oferta nr:.
Oferta nr 1 P.H-U „KONAR” Stasiełuk Wojciech,
Skindzierz 3, 16-140 Korycin
oferowana cena brutto – 148200,00 zł
Zgodnie z dyspozycją § 5 pkt. 15 Zarządzenia Nr 42/2021 Burmistrza Suchowola z dnia 1 grudnia 2021 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 130 000 zł – Za ofertę najkorzystniejszą uważa się ofertę z najniższą ceną lub przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ceny i innych wymagań opisanych we wniosku o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne, z uwzględnieniem zastosowanego wzoru dla kryterium oceny ofert.
Gmina Suchowola
Plac Kościuszki 5
16-150 Suchowola
ZP.271.14.2022 Suchowola, dnia 05.07.2022 r.
(numer sprawy)
Zapytanie ofertowe
W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.). do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.
- Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pelletu do Urzędu Miejskiego w Suchowoli
2) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 65 ton pelletu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Suchowoli oraz jednostek podległych.
Parametry jakościowe:
Średnica- do 8 mm
Wilgotność- 6-12%
Wartość opałowa: 16-19 MJ/kg
Materiał: drewno iglaste
Dostawa i forma- pellet workowany / dostawy po min 4 tony wg zlecenia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozstrzygnięci postępowania bez wyboru żadnej oferty.
- Termin realizacji zamówienia: w okresie od 18.09.2022 r. do 30.04.2023r.
- Kryteria oceny ofert: cena 100%
- Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
- Inne istotne warunki zamówienia: ……………………………..
- Miejsce i termin składania ofert:
1) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia 13.07.2022 r., do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, sekretariat lub na adres sekretariat@suchowola.pl
2) Oferty zostaną otwarte w dniu 13.07.2022 r. o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pokój nr: 108
- Sposób przygotowania oferty:
1) zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku – załącznik nr 1 Formularz oferty,
2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną)
3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej,
4) wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert,
5) bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
6) oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa,
7) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia,
8) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć odpis z CEiDG dot. każdego wspólnika wraz z kserokopią umowy spółki cywilnej poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego umocowane),
9) w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, posiadające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
10) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy pzp,
11) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta na: „Dostawę pelletu do Urzędu Miejskiego w Suchowoli” „NIE OTWIERAĆ przed: 13.07.2022 r. godz. 9:15”, (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną) - Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
1) Marek Ratkiewicz – inspektor w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, tel. 857229403,
- W przypadku dokonania wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy, udzielenie zamówienia wybranemu Wykonawcy nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą – z chwilą zawarcia tej umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert – na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, przyjętym Zarządzeniem Burmistrza Suchowoli nr 42/2021 z dnia 1 grudnia 2021 r. Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suchowoli, www.suchowola.pl.
Metryka strony