Dostawa kamizelek ratowniczych
Znak sprawy ZP.271.9.2022
Protokół
z sesji otwarcia i odczytania ofert w dniu 01 kwietnia 2022 r. o godz. 9.15 w pokoju nr 8 w Urzędzie Miejskim w Suchowoli.
Dotyczy: Postępowania o zamówienie publiczne prowadzonego na podstawie Zarządzenia NR 42/2021 Burmistrza Suchowola z dnia 1 grudnia 2021 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 130 000 zł. na: Dostawę kamizelek ratowniczych
Przewodniczący komisji przetargowej powitał obecnych na sesji otwarcia i odczytania ofert, następnie podał kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 4741,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia do 15.05.2022 r., okres gwarancji (nie dotyczy) oraz warunki płatności: Faktura zostanie zapłacona w terminie 30 dni od dnia dostawy. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru, podpisany przez obie Strony.
Komisja w składzie:
1) Przewodnicząca – Jan Lola
2) Sekretarz – Marcin Skibicki
3) Członek – Marek Ratkiewicz
Stwierdziła, że wpłynęły 4 oferty przed upływem terminu określonego w zaproszeniu do składania ofert.
Nazwy i adresy Wykonawców oraz oferowane ceny:
Oferta nr 1 Fires Arkadiusz Kotowicz
ul. Zawilcowa 1/8
35-605 Rzeszów
oferowana cena brutto – 4444,00 zł
Oferta nr 2 Marabut Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 10
32-070 Czernichów
oferowana cena brutto – 6809,28 zł
Oferta nr 3 ArpaPol Sp. z o.o.
ul. Lwowska 118
22-300 Krasnystaw
oferowana cena brutto – 5148,78 zł
Oferta nr 4 PPH Ratex Beata Głowacka
ul. Wrzosowa 1
58-521 Jeżów Sudecki
oferowana cena brutto – 8001,15 zł
Na tym protokół zakończono i podpisano:
ZP.271.9.2022
Suchowola, dn. 28.03.2022 r.
ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy ZP.271.9.2022
Dostawa kamizelek ratowniczych
Zamawiający: Gmina Suchowola reprezentowana przez Burmistrza Suchowoli – Michała Grzegorza Matyskiela, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, tel. 085/72-29-400, fax. 085/7229419, e-mail sekretariat@suchowola.pl, na podstawie paragrafu 5 ust. 5 Zarządzenia NR 42/2021 Burmistrza Suchowola z dnia 1 grudnia 2021 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 130 000 zł. zmienia treść zapytania ofertowego w n/w punktach:
Jest:
2) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 60 sztuk kamizelek ratowniczych.
- Przednie otwarcie za pomocą dwóch poręcznych klamer lub równoważne
- Zgodność z normą PNE-EN ISO 12402-05
- Komory z pianką PE
- Regulacja obwodu
- Kolory niebieskie, czerwone, pomarańczowe lub inne uzgodnione z Zamawiającym przed dostawą
- 20 szt. dedykowanych dla dzieci o wadze do 40 kilogramów
- 20 szt. dedykowanych dla osób o wadze do 60 kilogramów
- 20 szt. dedykowanych dla osób powyżej 60 kilogramów
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozstrzygnięci postępowania bez wyboru żadnej oferty.
Winno być:
2) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 60 sztuk kamizelek ratunkowych i asekuracyjnych.
- Przednie otwarcie za pomocą dwóch poręcznych klamer lub równoważne
- 20 szt. dedykowanych dla dzieci spełniających normę PN-EN ISO 12402-4 w kolorze pomarańczowym, czerwonym lub żółtym
- 20 szt. dedykowanych dla osób o wadze do 70 kg, spełniających normę PN-EN ISO 12402-5 w kolorze niebieskim, granatowym lub innym uzgodnionym z Zamawiającym przed dostawą
- 15 szt. dedykowanych dla osób o wadze ponad 70 kg, spełniających normę PN-EN ISO 12402-5 w kolorze zielonym, szarym lub innym uzgodnionym z Zamawiającym przed dostawą
- 5 szt. dedykowanych dla osób o wadze ponad 90 kg, spełniających normę PN-EN ISO 12402-5 w kolorze zielonym, szarym lub innym uzgodnionym z Zamawiającym przed dostawą
- Komory z pianką PE
- Regulacja obwodu
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozstrzygnięci postępowania bez wyboru żadnej oferty.
Jest:
- Miejsce i termin składania ofert:
1) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia 30.03.2022 r., do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, sekretariat lub na adres sekretariat@suchowola.pl
2) Oferty zostaną otwarte w dniu 30.03.2022 r. o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pokój nr: 108
Winno być:
- Miejsce i termin składania ofert:
1) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia 01.04.2022 r., do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, sekretariat lub na adres sekretariat@suchowola.pl
2) Oferty zostaną otwarte w dniu 01.04.2022 r. o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pokój nr: 108
Jest:
- Sposób przygotowania oferty:
11. ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta na: „Dostawę kamizelek ratowniczych” „NIE OTWIERAĆ przed: 30.03.2022 r. godz. 9:15”, (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną)
Winno być:
- Sposób przygotowania oferty:
11. ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta na: „Dostawę kamizelek ratowniczych” „NIE OTWIERAĆ przed: 01.04.2022 r. godz. 9:15”, (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną)
Gmina Suchowola
Plac Kościuszki 5
16-150 Suchowola
ZP.271.9.2022 Suchowola, dnia 22.03.2022 r.
(numer sprawy)
Zapytanie ofertowe
W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.). do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.
- Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kamizelek ratowniczych
2) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 60 sztuk kamizelek ratowniczych.
- Przednie otwarcie za pomocą dwóch poręcznych klamer lub równoważne
- Zgodność z normą PNE-EN ISO 12402-05
- Komory z pianką PE
- Regulacja obwodu
- Kolory niebieskie, czerwone, pomarańczowe lub inne uzgodnione z Zamawiającym przed dostawą
- 20 szt. dedykowanych dla dzieci o wadze do 40 kilogramów
- 20 szt. dedykowanych dla osób o wadze do 60 kilogramów
- 20 szt. dedykowanych dla osób powyżej 60 kilogramów
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozstrzygnięci postępowania bez wyboru żadnej oferty.
- Termin realizacji zamówienia: 15.05.2022 r.
- Kryteria oceny ofert: cena 100%
- Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
- Inne istotne warunki zamówienia: ……………………………..
- Miejsce i termin składania ofert:
1) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia 30.03.2022 r., do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, sekretariat lub na adres sekretariat@suchowola.pl
2) Oferty zostaną otwarte w dniu 30.03.2022 r. o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pokój nr: 108
- Sposób przygotowania oferty:
1) zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku – załącznik nr 1 Formularz oferty,
2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną)
3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej,
4) wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert,
5) bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
6) oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa,
7) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia,
8) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć odpis z CEiDG dot. każdego wspólnika wraz z kserokopią umowy spółki cywilnej poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego umocowane),
9) w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, posiadające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
10) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy pzp,
11) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta na: „Dostawę kamizelek ratowniczych” „NIE OTWIERAĆ przed: 30.03.2022 r. godz. 9:15”, (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną) - Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
1) Marcin Skibicki – inspektor w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, tel. 857229403,
- W przypadku dokonania wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy, udzielenie zamówienia wybranemu Wykonawcy nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą – z chwilą zawarcia tej umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert – na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, przyjętym Zarządzeniem Burmistrza Suchowoli nr 42/2021 z dnia 1 grudnia 2021 r. Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suchowoli, www.suchowola.pl.
Metryka strony