Dostawa używanego samochodu specjalistycznego pożarniczego dla OSP w Jatwiezi Dużej
Gmina Suchowola
Plac Kościuszki 5
16-150 Suchowola
Suchowola, dnia 07.03.2022 r.
Znak sprawy ZP.271.4.2022
(numer sprawy)
Zapytanie ofertowe
W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.). do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.
1. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa używanego samochodu specjalistycznego pożarniczego dla OSP w Jatwiezi Dużej.
2) Opis przedmiotu zamówienia:
- miejsc siedzących min. 8
- masa całkowita 16000 +/- 10 %
- masa własna 8200 +/- 10 %
- kolor czerwony
- nadwozie zamknięte
- typ silnika diesel
- moc min 190 kW
- rok produkcji najpóźniej 1998
- zbiornik min 2800 l
- napęd 4x4
- szybkie natarcie
- maszt oświetleniowy pneumatyczny
- autopompa dwuzakresowa
- wysokość max. 3.0 m
- długość max 7,3 m
- dostawa pod adres zamawiającego
- okres gwarancji 12 miesięcy
Szczegółowe informacje na stronie internetowej http://bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozstrzygnięci postępowania bez wyboru żadnej oferty.
2. Termin realizacji zamówienia: 01.04.2022 r.
3. Kryteria oceny ofert:
- cena 100 %, inne: ………… %
cena oferowana minimalna brutto
cena = ------------------------------------------------------------- x 100 pkt
cena badanej kolejno oferty - brutt
4. Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
5. Inne istotne warunki zamówienia:
Do oferty należy dołączyć kopię dokumentów pojazdu umożliwiających jego rejestrację i wciągnięcie do podziału bojowego.
6. Miejsce i termin składania ofert:
1) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia 15.03.2022 r., do godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, sekretariat lub na adres sekretariat@suchowola.pl
2) Oferty zostaną otwarte w dniu 15.03.2022 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pokój nr: 108
7. Sposób przygotowania oferty:
1. zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku – załącznik nr 1 Formularz oferty,
2. oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną)
3. ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej,
4. wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert,
5. bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
6. oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa,
7. cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia,
8. do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć odpis z CEiDG dot. każdego wspólnika wraz z kserokopią umowy spółki cywilnej poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego umocowane),
9. w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, posiadające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
10. do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy pzp,
11. ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta na: „Dostawę używanego samochodu specjalistycznego pożarniczego dla OSP w Jatwiezi Dużej” „NIE OTWIERAĆ przed: 15.03.2022 r. godz. 10:00”, (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną)
8. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
1) w sprawach procedury – Marcin Skibicki inspektor w UM w Suchowoli tel. 857229403,
9. W przypadku dokonania wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy, udzielenie zamówienia wybranemu Wykonawcy nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą – z chwilą zawarcia tej umowy.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert – na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu
12. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, przyjętym Zarządzeniem Burmistrza Suchowoli nr 42/2021 z dnia 1 grudnia 2021 r. Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suchowoli, www.suchowola.pl.
13. Załączniki:
1) wzór oferty,
2) wzór umowy,
Metryka strony