Zapytanie ofertowe na: Opracowanie audytów energetycznych dla trzech budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Suchowola
Gmina Suchowola
Plac Kościuszki 5
16-150 Suchowola
ZP.271.14.2023 Suchowola, dnia 01.09.2023 r.
(numer sprawy)
Zapytanie ofertowe
W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.
- Przedmiot zamówienia: usługa
1) Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie audytów energetycznych dla trzech budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Suchowola
2) Opis przedmiotu zamówienia:
- „Opracowanie audytów energetycznych dla trzech budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Suchowola”, w skład których wchodzą:
a) Budynek Urzędu Miejskiego w Suchowoli oraz Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Turystyki w Suchowoli położonego przy ul. Plac Kościuszki 5 (działka nr ew. 529/7, obręb Suchowola)
b)Budynek Szkoły Podstawowej w Suchowoli zlokalizowanej przy ul. Szkolnej 1 (działka nr ew. 145/4, obręb Suchowola)
c)Budynek Szkoły Podstawowej w Chodorówce Nowej znajdującej się pod adresem Chodorówka Nowa 17 (działka nr ew. 179/4, obręb Chodorówka Nowa).
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującym stanem prawnym oraz analizą wykonalności projektu pn.: „Opracowanie audytów energetycznych dla trzech budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Suchowola”.
3. W opracowaniu audytów zastosowanie będą miały w szczególności przepisy Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (t.j. Dz. U. 2022. 438 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. 2009.43.346 z późn. zm.)
4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację w następującej formie:
- 4 egzemplarze w formie papierowej w postaci wydruku dla każdego obiektu,
- 1 egzemplarz dla każdego obiektu w wersji elektronicznej na nośniku danych (dysk CD lub DVD) w formacie PDF i DOC (wersja edytowalna) wraz z arkuszem kalkulacyjnym w formacie XLS lub równoważnym (wersja edytowalna), zawierającym tabele oraz wyliczenia z odblokowanymi formułami, przy czym wersje papierowa oraz elektroniczna będą jednakowe.
71314300-5 – Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
- Termin realizacji zamówienia: 15.10.2023 r.
- Kryteria oceny ofert: cena 100%
cena oferowana minimalna brutto
cena = ------------------------------------------------------------- x 100 pkt
cena badanej kolejno oferty - brutto
- Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
- Inne istotne warunki zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- Miejsce i termin składania ofert:
1) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia 11.09.2023 r., do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, sekretariat lub na adres sekretariat@suchowola.pl
2) Oferty zostaną otwarte w dniu 11.09.2023 r. o godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pokój nr: 108
- Sposób przygotowania oferty:
1) zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku – załącznik nr 1 Formularz oferty,
2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną)
3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej,
4) wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert,
5) bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
6) oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa,
7) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia,
8) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć odpis z CEiDG dot. każdego wspólnika wraz z kserokopią umowy spółki cywilnej poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego umocowane),
9) w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, posiadające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
10) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy pzp,
11) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta na: „Opracowanie audytów energetycznych dla trzech budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Suchowola” „NIE OTWIERAĆ przed: 11.09.2023 r. godz. 9:30”, (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną) - Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
1) Marcin Skibicki – inspektor ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, tel. 857229403,
- W przypadku dokonania wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy, udzielenie zamówienia wybranemu Wykonawcy nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą – z chwilą zawarcia tej umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert – na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, przyjętym Zarządzeniem Burmistrza Suchowoli nr 42/2021 z dnia 1 grudnia 2021 r. Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suchowoli, www.suchowola.pl.
Metryka strony