Zapytanie ofertowe na: Opracowanie audytów energetycznych dla trzech budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Suchowola

Gmina Suchowola

Plac Kościuszki 5

16-150 Suchowola

ZP.271.14.2023                                                                                                                                                                                             Suchowola, dnia 01.09.2023 r.

(numer sprawy)

Zapytanie ofertowe

W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.

 

  1. Przedmiot zamówienia: usługa

1) Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie audytów energetycznych dla trzech budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Suchowola

2) Opis przedmiotu zamówienia:

  1. „Opracowanie audytów energetycznych dla trzech budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Suchowola”, w skład których wchodzą:

    a) Budynek Urzędu Miejskiego w Suchowoli oraz Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Turystyki w Suchowoli położonego przy ul. Plac Kościuszki 5 (działka nr ew. 529/7, obręb Suchowola)
    b)
    Budynek Szkoły Podstawowej w Suchowoli zlokalizowanej przy ul. Szkolnej 1 (działka nr ew. 145/4, obręb Suchowola)
    c)
    Budynek Szkoły Podstawowej w Chodorówce Nowej znajdującej się pod adresem Chodorówka Nowa 17 (działka nr ew. 179/4, obręb Chodorówka Nowa).

    2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującym stanem prawnym oraz analizą wykonalności projektu pn.: „Opracowanie audytów energetycznych dla trzech budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Suchowola”.

    3. W opracowaniu audytów zastosowanie będą miały w szczególności przepisy Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (t.j. Dz. U. 2022. 438 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz. U. 2009.43.346 z późn. zm.)

    4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację w następującej formie:
  • 4 egzemplarze w formie papierowej w postaci wydruku dla każdego obiektu,
  • 1 egzemplarz dla każdego obiektu w wersji elektronicznej na nośniku danych (dysk CD lub DVD) w formacie PDF i DOC (wersja edytowalna) wraz z arkuszem kalkulacyjnym w formacie XLS lub równoważnym (wersja edytowalna), zawierającym tabele oraz wyliczenia z odblokowanymi formułami, przy czym wersje papierowa oraz elektroniczna będą jednakowe.

71314300-5 – Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

  1. Termin realizacji zamówienia: 15.10.2023 r.

  2. Kryteria oceny ofert: cena 100%

                   cena oferowana minimalna brutto

cena = ------------------------------------------------------------- x 100 pkt

                  cena badanej kolejno oferty - brutto

 

  1. Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.

  2. Inne istotne warunki zamówienia:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania dotyczące:

- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  1. Miejsce i termin składania ofert:

1) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia 11.09.2023 r., do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, sekretariat lub na adres sekretariat@suchowola.pl

2) Oferty zostaną otwarte w dniu 11.09.2023 r. o godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pokój nr: 108

  1. Sposób przygotowania oferty:
    1) zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku – załącznik nr 1 Formularz oferty,
    2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną)
    3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej,
    4) wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert,
    5) bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
    6) oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa,
    7) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia,
    8) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć odpis z CEiDG dot. każdego wspólnika wraz z kserokopią umowy spółki cywilnej poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego umocowane),
    9) w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, posiadające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
    10) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy pzp,
    11) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta na: Opracowanie audytów energetycznych dla trzech budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Suchowola„NIE OTWIERAĆ przed: 11.09.2023 r. godz. 9:30”, (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną)
  2. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:

1) Marcin Skibicki – inspektor ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, tel. 857229403,

  1. W przypadku dokonania wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy, udzielenie zamówienia wybranemu Wykonawcy nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą – z chwilą zawarcia tej umowy.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert – na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu
  4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, przyjętym Zarządzeniem Burmistrza Suchowoli nr 42/2021 z dnia 1 grudnia 2021 r. Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suchowoli, www.suchowola.pl.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Data wytworzenia: 2023-09-01

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data modyfikacji: 2023-09-19

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2023-09-01