Zapytanie ofertowe na dostawę pelletu do Urzędu Miejskiego w Suchowoli oraz jednostek podległych

Gmina Suchowola

Plac Kościuszki 5

16-150 Suchowola

ZP.271.13.2023

                                                                   Suchowola, dnia 21.08.2023 r.

 

 

Zapytanie ofertowe

 

W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.). do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.

 

  1. Przedmiot zamówienia:

 

1) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pelletu do Urzędu Miejskiego w Suchowoli

 

2) Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 ton pelletu na potrzeby Urzędu Miejskiego w Suchowoli oraz jednostek podległych.

 

Parametry jakościowe:

Średnica- do 8 mm

Wilgotność- 6-12%

Wartość opałowa: 16-19 MJ/kg

Materiał: drewno iglaste

Dostawa i forma -  pellet workowany / dostawy po min 4 tony wg zlecenia

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozstrzygnięci postępowania bez wyboru żadnej oferty.

 

  1. Termin realizacji zamówienia: w okresie od 18.09.2023 r. do 31.12.2023 r.

 

  1. Kryteria oceny ofert: cena 100%

 

  1. Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.

 

  1. Inne istotne warunki zamówienia: ……………………………..

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:

 

1) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia 30.08.2023 r., do godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, sekretariat lub na adres sekretariat@suchowola.pl

 

2) Oferty zostaną otwarte w dniu 30.08.2023 r. o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pokój nr: 108

 

  1. Sposób przygotowania oferty:
    1) zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku – załącznik nr 1 Formularz oferty,
    2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną)
    3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej,
    4) wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert,
    5) bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
    6) oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa,
    7) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia,
    8) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć odpis z CEiDG dot. każdego wspólnika wraz z kserokopią umowy spółki cywilnej poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego umocowane),
    9) w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, posiadające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
    10) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy pzp,
    11) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta na: „Dostawę parasoli plażowych nad zalew w Karpowiczach” „NIE OTWIERAĆ przed: 30.08.2023 r. godz. 9:15”, (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną)
  2. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:

1) Marcin Skibicki – inspektor w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, tel. 857229403,

  1. W przypadku dokonania wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy, udzielenie zamówienia wybranemu Wykonawcy nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą – z chwilą zawarcia tej umowy.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert – na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu
  4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, przyjętym Zarządzeniem Burmistrza Suchowoli nr 42/2021 z dnia 1 grudnia 2021 r. Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suchowoli, www.suchowola.pl.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Data wytworzenia: 2023-08-22

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data modyfikacji: 2023-08-30

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2023-08-22