Zapytanie ofertowe na: Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka, opakowań po nawozach i typu Big Bag i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Suchowola w 2023 r

Suchowola, dnia 26.07.2023 r.

 

Zamawiający:

Gmina Suchowola

Plac Kościuszki 5

16-150 Suchowola

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIEU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy: Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka, opakowań po nawozach i typu Big Bag i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Suchowola w 2023 r.; nr ref.: ZP.271.8.2023

Działając zgodnie z § 5 pkt. 12 ZARZĄDZENIA NR 42/2021 Burmistrza Suchowola z dnia 1 grudnia 2021 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 130 000 zł Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia.

Suchowola, dnia 20 lipca 2023 r.

 

Zamawiający:

Gmina Suchowola

Plac Kościuszki 5

16-150 Suchowola

REGON: 050659131

NIP:   545-18-13-529

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Dotyczy: Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka, opakowań po nawozach i typu Big Bag i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Suchowola w 2023 r.”; nr ref.: ZP.271.8.2023

W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.). do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.         

Zamawiający przekazuje informacje z otwarcia ofert:

  1. Termin składania ofert upłynął w dniu 20 lipca 2023 r. godz. 9:30, otwarcie nastąpiło 20 lipca 2023 r. godz. 9:45.
  2. Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.:

140 000,00 zł brutto (sto czterdzieści tysięcy złotych)

  1. Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty:

Numer oferty

Wykonawca

nazwa (firma)  i adres

Cena ofertowa

1.

East Eco Daniel Czyżak

Ul. Podleśna 42

21-512 Zalesie

NIP: PL 514687876

117028,80 zł

 

2.

Trans-Plast Jacek Borkowski

Ul. Chabrowa 5

06-400 Ciechanów

NIP: PL 5660000279

105840,00 zł

3.

H.B. Group Hubert Bok

Ul. Lubiejewska 32B

07-300 Ostrów Mazowiecka

NIP: PL 7591023679

102816,00 zł

Gmina Suchowola

Plac Kościuszki 5

16-150 Suchowola

Suchowola dnia 12.07.2023 r.

Znak sprawy ZP.271.8.2023

(numer sprawy)

 

Zapytanie ofertowe

 

W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.). do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.

  1. Przedmiot zamówienia: Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka, opakowań po nawozach i typu Big Bag i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Suchowola w 2023 r.

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, usługa, robota budowlana*

2) Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia są zadania w szczególności polegające na:
  • Ważeniu odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag
  • Załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów
  • Transporcie odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia, środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów.
  • Rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.
  1. Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
  2. Odbiorze podlegają odpady o Kodzie odpadów 020104. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi, na podstawie zgłoszeń rolników to 280,00 Mg

Folia rolnicza czarna, tunelowa, ogrodnicza – 85,792  Mg

Folia po balotach sianokiszonki – 128,716 Mg

Siatka i sznurek do owijania balotów – 36,176  Mg

Opakowania po nawozach – 14,140 Mg

Opakowania/worki typu Big Bag – 15,176 Mg

 

Powyższe masy są wartościami szacunkowymi wynikającymi ze złożonych przez rolników wniosków i mogą ulec zmianie, jednak nie powinny przekroczyć wartości 280 Mg

  1. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny odbioru folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej.
  2. Ważenie odbieranych odpadów odbywać się będzie w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu oraz przy obecności rolnika, przy czym spisany zostanie protokół odbioru odpadów.
  3. Protokół powinien w szczególności posiadać takie dane jak:
    a) Imię i nazwisko właściciela posesji/użytkownika, który dostarczył odpady
    b) Adres, z którego pochodzą dostarczone odpady,
    c) Datę odbioru
    d) Wagę odbieranego odpadu
    e) Podpis właściciela/użytkownika
    f) Podpis wykonawcy
    g) Pieczęć firmową wykonawcy
  4. Załadunek, odbiór i pakowanie odpadów powinien nastąpić przy użyciu własnych maszyn i urządzeń do tego przystosowanych.
  5. Wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów.
  6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania co najmniej 10-15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnych etapach, czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania.
  7. Na wykonawcy spoczywa odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich powstałych w związku z prowadzonymi pracami.
  8. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa.
  9. Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczegółowych, niezbędnych do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
  10. Po wykonaniu usługi Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 z późn. zm.).
  11. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu: oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu oraz zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających recykling lub zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających inne niż recykling procesy odzysku.
  12. Po zakończeniu przedsięwzięcia Wykonawca przedstawi dla Zamawiającego:
  • wygenerowane z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu Gminy Suchowola przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów),
  • wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie kart ewidencji odpadów potwierdzające przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
  • zbiorcze sprawozdanie zawierające: adresy gospodarstw rolnych, z których dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big-Bag.
  • oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 ze zm.).
  • wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwiania lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
  • Protokół wykonania usług
  1. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi odpadów zgodnie z ofertą cenową.
  2. Faktura zostanie wystawiona na Zamawiającego na podstawie ilości odebranych odpadów z działalności rolniczej, pomnożonej przez cenę jednostkową wskazaną w ofercie cenowej.

    Pozostała część zapytania w załączeniu

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Data wytworzenia: 2023-07-12

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data modyfikacji: 2023-07-26

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2023-07-12