Ogłoszenie o zamówieniu na: Opracowanie opinii hydrologicznej

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy: „Opracowanie opinii na temat stosunków wodnych na działkach o nr geodezyjnych 5/8, 5/7 i 5/5 oraz 2/3, 13/1, 14/1, 15/1 we wsi Wesołowo, gmina Dąbrowa Białostocka.”; nr ref.: ZP.271.5.2023

Działając zgodnie z § 5 pkt. 18 Zarządzenia Nr 42/2021 Burmistrza Suchowola z dnia 1 grudnia 2021 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 130 000 zł Zamawiający zawiadamia, iż dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu.

Uzasadnienie faktyczne i prawne:

 

W prowadzonym postępowaniu zostało złożonych 5 ofert. Najkorzystniejszą ofertą została oferta nr:

Oferta nr 3    Kancelaria-Środowiska Sp. z o.o.

                   Groszkowskiego 5, lok. 52

                   03-475 Warszawa

oferowana cena brutto – 7224,70 zł

Suchowola, dnia 01 czerwca 2023 r.

 

Zamawiający:

Gmina Suchowola

Plac Kościuszki 5

16-150 Suchowola

REGON: 050659131

NIP:   545-18-13-529

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Dotyczy: „Opracowanie opinii na temat stosunków wodnych na działkach o nr geodezyjnych 5/8, 5/7 i 5/5 oraz 2/3, 13/1, 14/1, 15/1 we wsi Wesołowo, gmina Dąbrowa Białostocka.”; nr ref.: ZP.271.5.2023           

W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.). do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.

  1. Termin składania ofert upłynął w dniu 01 czerwca 2023 r. godz. 9:30, otwarcie i odczytanie ofert nastąpiło 01 czerwca 2023 r. godz. 09:45.
  2. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 10.000,00 zł

        Termin realizacji zamówienia do  30.08.2023 r.

         Wypłata wynagrodzenia za sporządzenie ekspertyzy nastąpi w terminie do 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, na konto Wykonawcy

  1. Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty:

 

Numer oferty

Wykonawca

nazwa (firma)  i adres

Cena ofertowa

1.

Moya Solutions Sp. z o.o., ul. Kawalerzystów 17/12, 53-004 Wrocław

9800,00 zł

2.

Hydropol Janusz Knez

12950,00 zł

3.

Kancelaria-Środowiska Sp. z o.o. , ul. Groszkowskiego 5, lok. 52, 03-475 Warszawa

7224,70 zł

4.

Geoprofit Michał Gwoździewicz, ul. Szopienicka 43/42, 40-424 Katowice

9594,00 zł

5.

PPHU Gepol Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 75/44, 60-524 Poznań

14760,00 zł

Gmina Suchowola

Plac Kościuszki 5

16-150 Suchowola

ZP.271.5.2023                                                                                                                                 Suchowola, dnia 24.05.2023 r.

(numer sprawy)

 

Zapytanie ofertowe

 

W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1710 1812, 1933, 2185. z późn. zm.). do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.

 

  1. Przedmiot zamówienia: Opracowanie opinii na temat stosunków wodnych na działkach o nr geodezyjnych 5/8, 5/7 i 5/5 oraz 2/3, 13/1, 14/1, 15/1 we wsi Wesołowo, gmina Dąbrowa Białostocka.

 

1) Przedmiotem zamówienia jest: usługa

 

2) Opis przedmiotu zamówienia:

Opracowanie opinii na temat stosunków wodnych na działkach o nr geodezyjnych 5/8, 5/7 i 5/5 oraz 2/3, 13/1, 14/1, 15/1 we wsi Wesołowo, gmina Dąbrowa Białostocka.

 

Opracowanie powinno określić w szczególności:

- opis stanu istniejącego na terenie przedmiotowych działek, a w szczególności ukształtowanie i kierunki spadku terenu,

- jak przedstawia się szacunkowy bilans wód opadowych na poszczególnych działkach oraz jakie ilości wód opadowych mogą ewentualnie przedostawać się na poszczególne działki sąsiednie,

- czy w wyniku przeprowadzonych na działce geodezyjnej nr 61 (drodze) prac budowlanych nastąpić mogła zmiana stosunków wodnych,

- czy mogła nastąpić zmiana kierunku odpływu wód opadowych (jeżeli tak - to co mogło być przyczyną),

- czy może dochodzić do zalewania terenu działek nr 5/7 i 5/8 wodami opadowymi i roztopowymi z sąsiadujących działek oraz jaki może to mieć wpływ, na ewentualne szkody na terenie tej działki,

- jakie szkody, wywołane przez zalewanie wodami opadowymi, można stwierdzić na terenie działek nr 5/7 i 5/8,

- w przypadku stwierdzenia zmiany stanu wody na gruncie działek nr 5/8, 5/7 i 5/5 oraz 2/3, 13/1, 14/1, 15/1 oraz stwierdzenia szkód na terenie działek nr 5/8, 5/7 wywołanych przez wody opadowe z działek sąsiednich, określenie możliwych sposobów zabezpieczenia przedmiotowych działek nr 5/8, 5/7 przed tymi wodami.

Opracowanie powinno również zawierać podsumowanie, zalecenia oraz wnioski konieczne do wydania decyzji administracyjnej.

Wnioski, zalecenia powinny być konkretne i w przypadku stwierdzenia, że zasadne jest wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom powinny jednoznacznie określać, jakie i o jakich parametrach technicznych urządzenia powinny zostać wykonane. W przypadku, jeżeli wnioski i zalecenia będą wskazywały na konieczność przywrócenia stanu poprzedniego, to powinny wskazać jednoznacznie, jaki był stan poprzedni na gruncie.

W trakcie przygotowywania ekspertyzy należy wziąć pod uwagę prawo stron postępowania do zadawania pytań świadkom i biegłym oraz do czynnego udziału w postępowaniu. W związku z powyższym czynności konieczne do wykonania ekspertyzy (np. wizja lokalna) powinny być wykonane po uprzednim zawiadomieniu stron postępowania poprzez organ prowadzący postępowanie administracyjne.

W celu realizacji zamówienia Zamawiający, przekaże Wykonawcy materiały dotyczące prowadzonego postępowania, określając lokalizację działek, charakter sprawy, przebieg postępowania, udzielając wszelkich informacji niezbędnych do przeprowadzenia badań. Pozostałe materiały Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt (koszta te powinny być uwzględnione w wycenie).

Po sporządzeniu opinii i przedstawieniu jej stronom postępowania, w przypadku złożenia przez strony uwag do opinii, Wykonawca będzie miał obowiązek ustosunkować się pisemnie do tych uwag w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Obowiązek ustosunkowania się dotyczy również uwag Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Białymstoku, w przypadku wniesienia odwołania przez strony postępowania.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozstrzygnięci postępowania bez wyboru żadnej oferty.

 

  1. Termin realizacji zamówienia: 30.08.2022 r.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Data wytworzenia: 2023-05-24

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data modyfikacji: 2023-06-07

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2023-05-24