Zapytanie ofertowe na: Usuwanie folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Suchowola w 2020 r.
Znak sprawy ZP.271.8.2020
Suchowola dnia 31.07.2020 r.
Burmistrz Suchowoli
jako Kierownik zamawiającego
z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. z dnia 11 września 2019 r. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
ZAPRASZA
w postępowaniu o szacunkowej wartości zamówienia wyrażonej w złotych poniżej równowartości 30 tys. euro do złożenia oferty cenowej dotyczącej:
Usuwanie folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Suchowola w 2020 r.
(nazwa nadana zamówieniu)
- Przedmiot zamówienia: dostawa, usługa, robota budowlana*
- Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są zadania w szczególności polegające na:
- Ważeniu odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag
- Załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/odpadów
- Transporcie odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia, środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów.
- Rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.
- Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
- Odbiorze podlegają odpady o Kodzie odpadów 020104. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi, na podstawie zgłoszeń rolników to 234,05
Folia rolnicza czarna, tunelowa, ogrodnicza – 53,77 Mg
Folia po balotach sianokiszonki – 121,495 Mg
Siatka do owijania balotów – 19,236 Mg
Sznurek rolniczy – 8,063 Mg
Opakowania po nawozach – 14,925 Mg
Opakowania/worki typu Big Bag – 16,565 Mg
Powyższe masy są wartościami szacunkowymi wynikającymi ze złożonych przez rolników wniosków i mogą ulec zmianie, jednak nie powinny przekroczyć wartości 236 Mg
- Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny odbioru folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej.
- Ważenie odbieranych odpadów odbywać się będzie w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu oraz przy obecności rolnika, przy czym spisany zostanie protokół odbioru odpadów.
- Protokół powinien w szczególności posiadać takie dane jak:
a) Imię i nazwisko właściciela posesji/użytkownika, który dostarczył odpady
b) Adres, z którego pochodzą dostarczone odpady,
c) Datę odbioru
d) Wagę odbieranego odpadu
e) Podpis właściciela/użytkownika
g) Podpis wykonawcy
h) Pieczęć firmową wykonawcy - Załadunek, odbiór i pakowanie odpadów powinien nastąpić przy użyciu własnych maszyn i urządzeń do tego przystosowanych.
- Wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów.
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania co najmniej 10-15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnych etapach, czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania.
- Na wykonawcy spoczywa odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich powstałych w związku z prowadzonymi pracami.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa.
- Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczegółowych, niezbędnych do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
- Po wykonaniu usługi Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 z późn. zm.).
- Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu: oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu oraz zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających recykling lub zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających inne niż recykling procesy odzysku.
- Po zakończeniu przedsięwzięcia Wykonawca przedstawi dla Zamawiającego:
- wygenerowane z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu Gminy Suchowola przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów),
- wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie kart ewidencji odpadów potwierdzające przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
- zbiorcze sprawozdanie zawierające: adresy gospodarstw rolnych, z których dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big-Bag.
- oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 ze zm.).
- Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi odpadów zgodnie z ofertą cenową.
- Faktura zostanie wystawiona na Zamawiającego na podstawie ilości odebranych odpadów z działalności rolniczej, pomnożonej przez cenę jednostkową wskazaną w ofercie cenowej.
- Wymagany termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia – 30.10.2020 r.
Termin osiągnięcia efektu ekologicznego – 30 .03.2021 r.
- Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
- cena 100 %, inne: ………… %
- Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) Kopię dokumentu zezwalającego na prowadzenie działalności w tym zakresie, w szczególności zezwolenie na zbieranie, transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) lib wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
b) Kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców, w których jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji.
c) Zeskanowaną ofertę wraz z dokumentami należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej Urzędu Miejskiego w Suchowoli: sekretariat@suchowola.pl - Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Oferty
- Opis sposobu przygotowania oferty:
a) Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail sekretariat@suchowola.pl na wzorze dołączonym do zaproszenia lub własnym wzorze.
b) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. - Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:
Ofertę należy złożyć do dnia 10.08.2020 r. do godz. 9:00 w zaklejonej kopercie, w siedzibie zamawiającego, tj. w
- Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu ............................. r. o godz. ........................ w siedzibie zamawiającego w .......................................................................................................................................
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Piotr Kirejczyk – 857229402 (w sprawach przedmiotu zamówienia)
Marcin Skibicki – 857229403 (w sprawach procedury zamówienia)
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
a) Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony o tym pocztą elektroniczną.
b) Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, o miejscu i terminie podpisania umowy.
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania oraz odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania wynikające ze złożonej oferty i zapytania ofertowego
- Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy:
a) Strony zawartej umowy,
b) termin zawarcia i obowiązywania umowy,
c) przedmiot umowy,
d) warunki płatności oraz wysokość wynagrodzenia,
e) sankcje za niewywiązanie się z umowy.
Metryka strony