Zapytanie ofertowe na: Świadczenia usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Suchowoli w 2021 roku i 2022 roku.
Znak sprawy ZP.271.25.2020
Suchowola dnia 22.12.2020 r.
Burmistrz Suchowoli
jako Kierownik zamawiającego
z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).
ZAPRASZA
w postępowaniu o szacunkowej wartości zamówienia wyrażonej w złotych poniżej równowartości 30 tys. euro do złożenia oferty cenowej dotyczącej:
Świadczenia usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Suchowoli w 2021 roku i 2022 roku.
(nazwa nadana zamówieniu)
- Przedmiot zamówienia: dostawa, usługa, robota budowlana*
- Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Suchowoli na podstawie umowy o świadczenie usług pocztowych przez operatora pocztowego uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041. ze zm.)
2) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą usługi pocztowe:
- a) usługi pocztowe w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, i doręczania przesyłek listowych: ekonomicznych (zwykłych), priorytetowych, przesyłki rejestrowane ekonomiczne, przesyłki rejestrowane priorytetowe;
- b) usługi pocztowe w obrocie zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych: ekonomicznych (zwykłych), priorytetowych, przesyłki rejestrowane priorytetowe.
- c) doręczanie lub wydawanie przesyłek, o których mowa w pkt. a i b zwracanych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości doręczania lub wydania odbiorcy.
3) Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe oraz paczki:
- a) listy ekonomiczne (zwykłe) – przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym.
- b) listy zwykłe priorytetowe – przesyłki nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym.
- c) listy polecone – przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym.
- d) listy polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym.
- e) listy polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru – przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie
- f) listy polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru – przesyłki rejestrowane, najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym.
- g) paczki pocztowe ekonomiczne, priorytetowe i za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oraz nadane na poste restante w obrocie krajowym.
4) Wykonawca będzie świadczył usługi pocztowe z uwzględnieniem przepisów:
- a) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041. ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do powyższej ustawy.
- b) ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego ( U. z 2020 r. poz. 1575, 1578, ze zm.)
- c) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.)
- d) ustawy z dnia 10 maja 2018 r.o ochronie danych osobowych ( U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.)
5) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką pocztową w odległości nie większej niż 300 metrów od siedziby Zamawiającego.
6) Ilość oraz rodzaj przesyłek/usług określonych w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego mają charakter wyłącznie szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podobnych ilościach, a po stronie Wykonawcy podstaw do wysuwania roszczeń w przypadku nadawania przesyłek w ilościach mniejszych niż szacunkowe. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilości oraz/lub rodzaju przesyłek nie stanowią podstawy do zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą. Zamawiający zapłaci wykonawcy wyłącznie za usługi faktycznie wykonane.
7) Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie zestawienia przesyłek w książce nadawczej. Przesyłki nie rejestrowane i paczki nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowego. Zestawienia sporządzane będą przez Zamawiającego w dwóch identycznych egzemplarzach po jednej dla Wykonawcy i Zamawiającego. Fakt przekazania przesyłek celem ich nadania każdorazowo zostanie potwierdzony w formie pisemnej przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego (lub inną uprawnioną do tego osobę) oraz przez uprawnionego pracownika Wykonawcy (lub inną upoważnioną przez Wykonawcę osobę). Potwierdzenie przekazania przesyłek będzie następowało w formie złożenia podpisu i daty na dokumencie zawierającym m.in. uporządkowany wykaz adresów.
8) Każda przesyłka pocztowa, w tym przesyłka, o której mowa w art. 57 § 5 pkt 2 kpa oraz art. 165 § 2 kpc, musi być nadana przez Wykonawcę z datą jej wpisania w książce nadawczej i przekazania Wykonawcy.
9) Zmiana dotychczasowej lokalizacji placówki Wykonawcy każdorazowo wymagać będzie uprzedniej zgody Zamawiającego w formie pisemnej.
10) Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę na podany adres do każdego miejsca w kraju i za granicą.
11) Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy.
12) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości opłat określonych w cennikach usług pocztowych wskazanych w Formularzu ofertowym/cenowym, tylko w przypadku, gdy nastąpi ona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i wewnętrznymi uregulowaniami Wykonawcy. W przypadku zmiany cen za usługi pocztowe, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć niezwłocznie Zamawiającemu nowy cennik.
Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku od towarów i usług, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej o podatek od towarów i usług według obowiązującej stawki.
13) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia z należytą starannością, poprzez zapewnienie właściwych warunków technicznych i organizacyjnych koniecznych do prawidłowego świadczenia usługi.
14) Wykonawca za nienależyte wykonanie usługi tj. w przypadku utraty, ubytku, uszkodzenia przesyłki bądź niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia zapłaci Zamawiającemu należyte odszkodowanie i inne roszczenia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe i przepisami wykonawczymi a w sprawach nie uregulowanymi tymi przepisami stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.
15) Zamawiający porozumiewa się z oferentami w formie telefonicznej, listowej lub elektronicznej.
16) O wyniku postępowania Zamawiający powiadomi Wykonawców w formie pisemnej, faxem lub e-mailem.
17) Oferta powinna zostać złożona przez Wykonawcę w formie pisemnej.
18) Wybrany wykonawca dostarczy Zamawiającemu projekt umowy, zawierający wszystkie istotne postanowienia zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym i ofercie Wykonawcy.
19) Przez okres rozliczeniowy należy rozumieć miesiąc kalendarzowy.
20) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozstrzygnięcia postępowania bez wyboru wykonawcy.
- Wymagany termin realizacji zamówienia:
od 04.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
- Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
- cena 100 %, inne: ………… %
- Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
- Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
- Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszt, winna być podana w złotych – brutto oraz netto z podaniem kwoty podatku VAT
- Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofert musi składać się z wypełnionego i podpisanego „Formularz ofertowego” stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia,
2) Należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
3) na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napisać:
Oferta na wykonanie zadania pn. „Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Suchowoli w 2021 roku i 2022 roku”
4) Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie, mają być napisane w języku polskim, czytelną i trwała techniką.
- Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:
Ofertę należy złożyć do dnia 30.12.2020 r. do godz. 12:00 w zaklejonej kopercie, w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, sekretariat
- Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 30.12.2020 r. o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pok. Nr 8
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Marcin Skibicki – inspektor w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, tel. 85 7229 403
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę oraz spełni wymogi stawiane przez Zamawiającego.
- Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy:
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania wynikające z zaproszenia do złożenia oferty oraz ze złożonej oferty
Metryka strony