Zapytanie ofertowe na: Dostawę i montaż agregatu prądotwórczego do zasilania oczyszczalni ścieków w miejscowości Jatwieź Duża
Znak sprawy ZP.271.17.2020
Suchowola dnia 22.11.2020 r.
Burmistrz Suchowoli
jako Kierownik zamawiającego
z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)
ZAPRASZA
do składania ofert w postępowaniu o szacunkowej wartości zamówienia wyrażonej w złotych poniżej równowartości 30 tys. euro na:
Dostawę i montaż agregatu prądotwórczego do zasilania oczyszczalni ścieków w miejscowości Jatwieź Duża
(nazwa nadana zamówieniu)
- Przedmiot zamówienia: dostawa, usługa, robota budowlana*
- Opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie jest współfinansowane z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Tytuł projektu: „Budowa sieci wodociągowej nie będącej siecią magistralną w Suchowoli oraz wyposażenie oczyszczalni ścieków komunalnych w Jatwiezi Dużej w agregat do zasilania urządzeń oczyszczalni”
1) Kompletny montaż agregatu prądotwórczego, tak aby w przerwie dostawy zasilania sieciowego, agregat automatycznie zasilał oczyszczalnie ścieków w Jatwiezi Dużej, w sposób bezpieczny i zgodny z obowiązującymi normami.
2) Pochodzący z bieżącej produkcji, posiadający znak CE (nie China Eksport) wyprodukowany na terytorium Unii Europejskiej. Silnik i prądownica wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej. Data produkcji nie później niż 2019r.
3) Wymagane jest aby agregat był wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami
- 2006/42/CE Bezpieczeństwo maszyn.
- Kompatybilność elektromagnetyczna 2014/30/UE.
- 2014/35/UE sprzętu elektrycznego przewidzianego do stosowania w określonych granicach napięcia
- 2000/14/WE Poziom hałasu. Emisja hałasu na zewnątrz urządzenia. (ze zmianami wprowadzonymi przez 2005/88/WE)
- Emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych 97/68/WE. (ze zmianami wprowadzonymi przez 2012/46/EU)
- EN 12100, EN 13857, EN 60204
4) Ogólne warunki:
- Odporność na warunki atmosferyczne (agregat będzie posadowiony na stałe na podwórku).
- Agregat w wersji obudowanej, wyciszony. Stopień ochrony IP zgodnie z ISO 8528-13:2016
- Wysoka jakość obudowy - obudowa z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo, malowana wielowarstwowo lub równoważne
- Drzwi zapewniające swobodny dostęp serwisowy. Drzwi zamykane na klucz.
- Wewnętrzny wlew paliwa.
- Zewnętrzny przycisk zatrzymania awaryjnego stop
- Stalowy tłumik dźwięków instalowany wewnątrz obudowy, uchylana pokrywa na wylocie wyrzutu spalin.
5) Parametry:
- a) Agregat:
- Dopuszczalny poziom ciśnienia akustycznego nie przekraczający – 66 dBA
- Moc znamionowa agregatu – 42kVA (33kW)
- maksymalna agregatu – 50kVA (40 kW)
- Napięcie – 400/230 V
- Częstotliwość – 50Hz
- Wymagany zbiornik paliwa zapewniający 24 godziny ciągłej pracy przy 75% obciążenia znamionowego.
- b) Silnik:
Filtr powietrza suchy
Silnik chłodzony cieczą lub równoważny
Prędkość obrotowa – 1500 r.p.m.
4 cylindrowy z bezpośrednim wtryskiem
Silnik diesla o mocy PRP nie mniejszej niż – 37kW
- c) Prądnica:
Prądnica wyprodukowana zgodnie z dyrektywami i standardami: 2004/108/EC EMC, 2006/95/EC, 2006/42/EC, EN 61000-6-1, EN 61000-6-2, EN 61000-6-4, EN ISO 12100-1, EN ISO 12100-2, EN ISO 14121-1, EN 60034-1, BS ISO 8528-3, BS 5000-3
Wyposażona w automatyczną regulację napięcia
Obudowa (wg IEC-34-5) - IP23
Złącze – elastyczny dysk
Klasa izolacji – H
6) Wyposażenie:
- Pojemnościowy czujnik poziomu paliwa
- Wymagana wanna retencyjna w celu ochrony przed wyciekami. Zabezpieczająca przed wyciekami paliwa, oleju i płynu chłodzącego.
- Korek spustowy zbiornika i w wannie retencyjnej
- Układ elektryczny 12V
- Wymagane jest, aby sterownik był z komunikatami w języku polskim, pozwalający na kontrolę parametrów agregatu (napięć , prądów, mocy , częstotliwości , cosɸ , napięcia ładowania akumulatora, ilość paliwa w zbiorniku , czasu pracy agregatu , parametrów silnika)
- Panel sterownika z graficznymi ikonkami zapewniający łatwą obsługę i szybką identyfikację stanów pracy urządzenia. Identyfikacja alarmów dotyczących działania baterii, pracy alternatora, poziomu paliwa, ciśnienia oleju, temperatury silnika.
- Szafa elektryczna/automatyki agregatu zbudowana według obowiązujących norm i standardów.
- Kontrola zasilania sieciowego, automatyczny start generatora
- Układ automatycznego SZR 80A
- Dla pełnego wsparcia zalecane jest aby producent agregatu posiadał w Polsce własny oddział, serwis oraz magazyn części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
- Element wykonawczy - przełącznik z napędem silnikowym
- Blokada elektryczna i mechaniczna
- Możliwość zdalnego przesyłu informacji po włożeniu karty SIM do sterownika
- Możliwość odchylenia +/- 10 przy zachowaniu sprawnej pracy oczyszczalni ścieków
- Zamawiający wymaga sporządzenia ,,Instrukcji współpracy agregatu prądotwórczego z siecią energetyczną", uzgodnionej z PGE i zatwierdzonej przez Zamawiającego
- Dostarczenie karty katalogowej lub opisu agregatu wraz z ofertą.
- Instruktaż dla 2 – 3 osób (przedstawicieli Zamawiającego) w zakresie obsługiwania i uruchamiania dostarczonego przedmiotu umowy
- Dostarczenie agregatu prądotwórczego wraz z kompletną dokumentacją techniczną, jego rozładunek i ustawienie we wcześniej przygotowanym przez Wykonawcę miejscu
- Utwardzenie podłoża pod agregatem kostką brukową na podsypce piaskowo-cementowej,
Klasyfikacja zamówienia wg CPV: 31122000-7 – Jednostki prądotwórcze
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozstrzygnięci postępowania bez wyboru żadnej oferty.
- Wymagany termin realizacji zamówienia:
22.12.2020 r.
- Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Cena 60 %,
Okres gwarancji 30%,
Serwis 10%
Cena ofertowa – C
cena oferowana minimalna brutto
cena = ------------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena badanej kolejno oferty - brutto
Okres gwarancji – G
Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:
L.p. |
Udzielona gwarancja na roboty budowlane w miesiącach |
Ilość punktów |
1 |
24 miesięcy (wymagane) |
0 |
2 |
36 miesiące |
15 |
3 |
48 miesięcy |
30 |
Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy.
W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty krótszego niż wymagany okresu gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 36-miesięczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
Jeżeli Wykonawca przedstawi okres gwarancji inny niż punktowane okresy gwarancji wymienione w tabeli, to punkty będą przyznane za osiągnięcie pułapu punktowanych liczby miesięcy, tj. np. za 35 miesięcy Wykonawca otrzyma 0 punktów, a do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 48 miesiąc, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.
Czas oczekiwania na serwis - S
Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:
Rozpoczęcie prac serwisowych w ciągu 2 dni od zgłoszenia – 10 pkt
Rozpoczęcie prac serwisowych w ciągu 4 dni od zgłoszenia – 5 pkt
Rozpoczęcie prac serwisowych po upływie 4 dni od zgłoszenia 0 pkt
Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty czasu reakcji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) dłuższy niż 4 dniowy czas reakcji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.
Jeżeli Wykonawca przedstawi czas reakcji inny niż punktowane czasy reakcji, to punkty będą przyznane za osiągnięcie pułapu punktowanych liczby dni, tj. np. za 3 dni Wykonawca otrzyma 5 punktów, a do umowy zostanie przyjęty czas reakcji zgodnie ze złożoną ofertą.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas reakcji krótszy niż 2 dni, Zamawiający do oceny ofert przyjmie czas 2 dni, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty czas reakcji zgodnie ze złożoną ofertą.
Łączna ocena oferty:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki postawione w niniejszej SIWZ oraz uzyska łącznie największą ilość punktów (W) za sumę wszystkich kryteriów wg wzoru (tj. najwyższą wartość wskaźnika W):
W = C + G + S
gdzie:
W – wskaźnik oceny oferty
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena ofertowa”,
G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”,
S – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Czas oczekiwania na serwis”
- Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
- Kierownik Budowy
Wymagana liczba osób: 1.
Uprawnienia budowlane: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Doświadczenie zawodowe: minimum 12 miesięcy doświadczenia zawodowego przy realizacji zadań obejmujących swoim zakresem budowę / przebudowę / rozbudowę / remont instalacji elektrycznych na stanowisku: Kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
- Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
2) została złożona przez podmiot:
- a) niespełniający warunków udziału w postępowaniu lub
- b) powiązany osobowo lub kapitałowo z zamawiającym lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 (zwaną dalej ustawą)
3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
- Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą, o której mowa w art. 43a ust. 4 ustawy, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez zamawiającego wykonawcy.
- Oferta dodatkowa podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1) zawiera cenę lub koszt wyższe niż w złożonej ofercie lub
2) została złożona po terminie składania ofert dodatkowych określonym przez zamawiającego w wezwaniu do złożenia tych ofert.
- Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
- Podana w ofercie cena musi być wyrażona PLN.
- Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zaproszenia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
- Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
- Stawka podatku VAT określa się zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług i będzie ona zmieniana w przypadku urzędowej zmiany w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zmiany stawki podatku VAT konsekwencje z tym związane zostaną uwzględnione przy rozliczeniu.
- Cena wymieniona w formularzu OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA jest ceną ryczałtową.
- Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Oferty.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Ofertę składa się w formie pisemnej. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty w postaci elektronicznej na adres sekretariat@suchowola.pl
- Ofertę sporządza się w języku polskim. Dla zapewnienia czytelności oferta powinna zostać wypełniona drukiem maszynowym lub czytelnym pismem ręcznym. Oferta może mieć również postać wydruku komputerowego.
- Zaleca się, aby oferta wraz z załączonymi do oferty dokumentami była zszyta lub spięta i posiadała ponumerowane strony. Wszelkie poprawki w tekście oferty zaleca się, aby były parafowane własnoręcznie przez osobę podpisująca ofertę.
- Ofertę stanowi załączony do zaproszenia wypełniony druk „FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 1” wraz z załączonymi wymaganymi dokumentami, oraz drukami sporządzonymi przez Zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść winna być zgodna z formularzami załączonymi do zaproszenia.
- Ofertę (formularz ofertowy wraz z załącznikami) muszą podpisać osoby uprawnione, które zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz treścią odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji, mogą skutecznie składać oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. Ofertę może podpisać pełnomocnik Wykonawcy, jeżeli do oferty zostanie załączone pełnomocnictwo ogólne lub szczególne dotyczące niniejszego postępowania.
Podpisy złożone przez Wykonawcę powinny być opatrzone czytelnym imieniem i nazwiskiem lub pieczęcią imienną.
- Załączone do oferty dokumenty muszą być przedłożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę na każdej zapisanej stronie kopii dokumentu (nie dotyczy pełnomocnictwa)
- Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Do oferty należy dołączyć kartę katalogową lub opisu agregatu, tak aby można było stwierdzić jego zgodność z wymogami Zamawiającego.
- Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:
Ofertę należy złożyć do dnia 30.11.2020 r. do godz. 10:00 w zaklejonej kopercie, w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, Sekretariat lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@suchowola.pl
- Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 30.11.2020 r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pok. Nr 8
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Marcin Skibicki tel. (85)7229403, zp@suchowola.pl
- Informacje dotyczące zawierania umowy:
Umowa zostanie zawarta tyko z jednym Wykonawcą, tym który złożył najkorzystniejszą ofertę.
- Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy:
Warunki przyszłej umowy określa wzór umowy, stanowiący załącznik do niniejszego zaproszenia.
.......................................................
(przygotował/a)
…………………………………..
( data i podpis zatwierdzającego)
* niepotrzebne skreślić
W załączeniu:
- Wzór formularza ofertowego,
- Wzór umowy.
Metryka strony