Protokół z sesji otwarcia ofert na: Budowę sieci wodociągowej nie będącej siecią magistralną w Suchowoli oraz wyposażenie oczyszczalni ściekó komunalnych w Jatwiezi Dużej w agregat do zasilania urządzeń oczyszczalni
ZP.271.5.2020
Protokół
z sesji otwarcia ofert w dniu 03.07.2020 r. o godz. 10:10 w pokoju nr 8 w Urzędzie Miejskim w Suchowoli.
Dotyczy: Postępowania o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - Art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp na:
Budowa sieci wodociągowej nie będącej siecią magistralną w Suchowoli oraz wyposażenie oczyszczalni ścieków komunalnych w Jatwiezi Dużej w agregat do zasilania urządzeń oczyszczalni
Ogłoszenie nr 550577-N-2020 z dnia 2020-06-15 r.
Przewodniczący komisji przetargowej powitał obecnych na sesji otwarcia.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Część I – 467600,00 zł; Część II – 70000,00 zł brutto,
Termin wykonania zamówienia:
(Część I – 30.09.2020 r.; Część II - 30.09.2020 r.),
Okres gwarancji:
(Część I - minimum 36 miesięcy; Część II – minimum 24 miesiące),
Warunki płatności:
Część I - Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie, na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni metodą podzielonej płatności, od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi. Rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi w oparciu o fakturę końcową na podstawie protokołu odbioru końcowego.
Część II - Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. Zamawiający dokona przelewu należności metodą podzielnej płatności na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury.
Komisja w składzie:
1) Przewodniczący – Jan Lola
2) Sekretarz – Marcin Skibicki
3) Członek – Marek Ratkiewicz
Stwierdziła, że wpłynęło 7 ofert przed upływem terminu określonego w dokumentacji przetargowej. Sprawdziła stan kopert przed ich otwarciem, dokonała otwarcia ofert:
Nazwy i adresy Wykonawców oraz oferowane ceny i okresy gwarancji:
Oferta Nr 1 Pezal Product Line Sp. z o.o.
Miałki Szlak 52
80-717 Gdańsk
Część I – brak oferty
Część II
Oferowana cena brutto – 59040,00 zł
Okres gwarancji – 48 miesięcy
Czas oczekiwania na serwis – 2 dni
Oferta Nr 2 DELCO Marta Fronc
Jasna 42
57-200 Ząbkowice Śląskie
Część I – brak oferty
Część II
Oferowana cena brutto – 41200,00 zł
Okres gwarancji – 48 miesięcy
Czas oczekiwania na serwis – 2 dni
Oferta Nr 3 Agregaty PEX-POL Plus Janusz Kania
Metalowców 35
39-200 Dębica
Część I – brak oferty
Część II
Oferowana cena brutto – 52767,00 zł
Okres gwarancji – 48 miesięcy
Czas oczekiwania na serwis – 2 dni
Oferta Nr 4 Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego Sp. z o.o.
Noniewicza 85C lok. 18
16-400 Suwałki
Część I
Oferowana cena brutto – 412050,00 zł
Okres gwarancji – 72 miesięcy
Czas oczekiwania na serwis – 2 godziny
Część II– brak oferty
Oferta Nr 5 Firma Bartosz Sp. J. Bujwicki, Sobiech
Sejneńska 7
15-399 Białystok
Część I
Oferowana cena brutto – 336005,25 zł
Okres gwarancji – 72 miesięcy
Czas oczekiwania na serwis – 2 godziny
Część II
Oferowana cena brutto – 82164,00 zł
Okres gwarancji – 48 miesięcy
Czas oczekiwania na serwis – 2 dni
Oferta Nr 6 KDBUD Sp. z o.o.
Małyszówka 43
16-200 Dąbrowa Białostocka
Część I
Oferowana cena brutto – 185730,00 zł
Okres gwarancji – 72 miesięcy
Czas oczekiwania na serwis – 2 godziny
Część II– brak oferty
Oferta Nr 7 Zakład Instalatorstwa Sanitarnego i C.O. Bogusław Piekut
J. Marjańskiego 3 lok. 307
15-402 Białystok
Część I
Oferowana cena brutto – 337020,00 zł
Okres gwarancji – 72 miesięcy
Czas oczekiwania na serwis – 2 godziny
Część II– brak oferty
Na tym protokół zakończono i podpisano:
Metryka strony