Zapytanie ofertowe na "Zagospodarowanie wspólnej przestrzeni przy świetlicy Wiejskiej w Wólce" współfinansowane przy pomocy środków z budżetu Województwa Podlaskiego w ramach "Programu odnowy wsi województwa podlaskiego - Kreatywna wieś"
Gmina Suchowola
Plac Kościuszki 5
16-150 Suchowola
ZP.271.21.2024 Suchowola, dnia 11.09.2024r.
(numer sprawy)
Zapytanie ofertowe
W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.
- Przedmiot zamówienia: Dostawa i montaż placu zabaw przy Świetlicy Wiejskiej w Wólce, zadanie pn. „ Zagospodarowanie wspólnej przestrzeni przy świetlicy Wiejskiej w Wólce współfinansowano przy pomocy środków z budżetu Województwa Podlaskiego w ramach „Programu odnowy wsi województwa podlaskiego – Kreatywna wieś”.
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zestawu zabawowego, huśtawki oraz huśtawki typu bocianie gniazdo i bujaka na plac zabaw w Wólce na terenie gminy Suchowola.
2) Opis przedmiotu zamówienia:
Zestaw zabawowy o konstrukcji wykonanej z profilu ze stali o przekroju 60 mm x 60 mm+/- 10%. Konstrukcja zabezpieczona przed korozją farbą proszkową, odporną na oddziaływanie czynników atmosferycznych. Elementy zestawu (ścianki) wykonane z płyty HDPE malowane na kolor jaskrawy (np. czerwony, zielony, żółty, niebieski). Zestaw zabawowy winien zawierać cztery zadaszone wieżyczki, połączone ze sobą poprzez: rurę (tunel) z tworzywa sztucznego, pomost podwieszony na linach oraz przejście po belce pomiędzy wieżami. Zestaw powinien zawierać dwie zjeżdżalnię (dłuższą i krótszą) z blachy nierdzewnej o grubości minimum 2 mm. Do wejścia na podesty zamontowane mają być schody, mostek do wspinania po linie, rura strażacka dla dzieci o średnicy 25 mm +/- 10% malowana proszkowo. Zestaw powinien zawierać grę kółko i krzyżyk oraz kolorowe liczydło zamontowane na barierce . Wymiary zestawu zabawowego w przybliżeniu 5,5 m x 5,5 m +/- 10%
Podesty wykonane z antypoślizgowej i wodoodpornej sklejki o grubości 15 mm +/- 10%.
Ścianki wykonane z płyty HDPE wodoodpornej, kolorowej, grubości 12-16 mm
Huśtawka o konstrukcji metalowej pojedyncza plus huśtawka wahadłowa bocianie gniazdo o średnicy 100 cm +/- 10%, siedzisko plecione z lin polipropylenowych. Łańcuchy w huśtawce wykonane ze stali cynkowanej, śruby i złączenia zabezpieczone zaślepkami.
Bujak konik - sprężyna bujaka wykonana ze stali sprężynowej o średnicy 18 mm +/- 10% malowane proszkowo farbami jaskrawymi odpornymi na warunki atmosferyczne.
Urządzenia wykonane zgodnie z normą: PN-EN 1176:1-2009 lub równoważne.
Gwarancja na urządzenia i wyposażenie 36 miesięcy.
Do ofert należy dołączyć karty produktu z wizualizacją.
Lokalizacja placu zabaw: Wólka 68, 16-150 Suchowola na działce geodezyjnej nr 299/1, obręb Wólka
- Termin realizacji zamówienia: 21.10.2024 r.
- Kryteria oceny ofert: cena 100%
- Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
- Inne istotne warunki zamówienia:
Wykonawca w cenie zadania ujmie koszt elementów placu zabaw, koszt dostarczenia elementów wchodzące w skład placu zabaw na miejsce wskazane przez Zamawiającego, koszt zamontowania ich w sposób trwały, umożliwiający bezpieczne korzystanie oraz koszty uporządkowania terenu po wykonanych pracach.
- Miejsce i termin składania ofert:
1) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia 19.09.2024 r., do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, sekretariat lub na adres sekretariat@suchowola.pl
2) Oferty zostaną otwarte w dniu 19.09.2024 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pokój nr: 108
- Sposób przygotowania oferty:
1.zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku – załącznik nr 1 Formularz oferty,
2.oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną)
3.ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej,
4.wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert,
5.bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
6.oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa,
7.cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia,
8.do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć odpis z CEiDG dot. każdego wspólnika wraz z kserokopią umowy spółki cywilnej poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego umocowane),
9.w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, posiadające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
10.do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy pzp,
11.ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta na: „Dostawa i montaż placu zabaw przy Świetlicy Wiejskiej w Wólce, zadanie pn. „Zagospodarowanie wspólnej przestrzeni przy świetlicy Wiejskiej w Wólce współfinansowano przy pomocy środków z budżetu Województwa Podlaskiego w ramach „Programu odnowy wsi województwa podlaskiego – Kreatywna wieś”. „NIE OTWIERAĆ przed: 19.09.2024 r. godz. 10.30”, (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną) - Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
1) Marcin Skibicki
2) Marek Ratkiewicz
- W przypadku dokonania wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy, udzielenie zamówienia wybranemu Wykonawcy nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą – z chwilą zawarcia tej umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert – na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, przyjętym Zarządzeniem Burmistrza Suchowoli nr 42/2021 z dnia 1 grudnia 2021 r. Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suchowoli, www.suchowola.pl.
- Załączniki:
1) wzór oferty,
2) wzór umowy,
Metryka strony