Zapytanie ofertowe na: „Dostawa i montaż czterech placów zabaw w miejscowościach Karpowicze, Domuraty, Podostrówek, Trzyrzecze”

Gmina Suchowola

Plac Kościuszki 5

16-150 Suchowola

ZP.271.5.2024                                                                                                                                                                                      Suchowola, dnia 27.02.2024r.

(numer sprawy)

 

Zapytanie ofertowe

 

W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą.

  1. Przedmiot zamówienia: Dostawa i montaż czterech placów zabaw w miejscowościach Karpowicze, Domuraty, Podostrówek, Trzyrzecze.

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zestawów zabawowych z huśtawką i bujakiem na cztery place zabaw zlokalizowane na terenie gminy Suchowola.

2) Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zestawów zabawowych z huśtawką i bujakiem na cztery place zabaw zlokalizowane na terenie gminy Suchowola. Zestaw zabawowy z drewna iglastego bezrdzeniowego, toczonego cylindrycznie, impregnowane metodą próżniowo-ciśnieniową, średnica słupa konstrukcyjnego 13 cm +/- 10%, mocowane do gruntu za pomocą stalowych kotew i malowanych proszkowo na kolor jaskrawy (np. czerwony, zielony, żółty, niebieski). Zestaw zabawowy winien zawierać dwie zadaszone wieżyczki, zjeżdżalnię z blachy nierdzewnej o grubości minimum 2 mm, mostek do wspinania po linie, kolorowe liczydło, rura strażacka dla dzieci o średnicy 25 mm +/- 10% malowana proszkowo.  Wymiary zestawu zabawowego w przybliżeniu 6,5 m x 5,5 m +/- 10%.

Podesty wykonane z antypoślizgowej i wodoodpornej sklejki o grubości  15 mm +/- 10%.

Ścianki wykonane ze sklejki wodoodpornej, kolorowej, grubości 12-16 mm

Huśtawka o konstrukcji metalowej  pojedyncza plus huśtawka wahadłowa bocianie gniazdo o średnicy 100 cm +/- 10%, siedzisko plecione z  lin polipropylenowych. Łańcuchy w huśtawce wykonane ze stali cynkowanej, śruby i złączenia zabezpieczone zaślepkami.

Bujak konik - sprężyna bujaka wykonana ze stali sprężynowej o średnicy 18 mm +/- 10% malowane proszkowo farbami jaskrawymi odpornymi na warunki atmosferyczne.

Urządzenia wykonane zgodnie z normą: PN-EN 1176:1-2009.

Gwarancja na urządzenia i wyposażenie 36 miesięcy.

Do ofert należy dołączyć karty produktu z wizualizacją.

Lokalizacje placów zabaw:

Domuraty 10, 16-150 Suchowola na działce geodezyjnej nr 210/1, obręb Domuraty

Karpowicze 61, 16-150 Suchowola na działce geodezyjnej nr 1116, obręb Karpowicze

Podostrówek, 16-150 Suchowola na działce geodezyjnej nr 18/7 , obręb Podostrówek

Trzyrzecze, 16-150 Suchowola na działce geodezyjnej nr 198, obręb Trzyrzecze

  1. Termin realizacji zamówienia: 30.06.2024 r.
  2. Kryteria oceny ofert: cena 100%
  3. Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
  1. Inne istotne warunki zamówienia:

Wykonawca w cenie zadania ujmie koszt elementów placu zabaw, koszt dostarczenia elementów wchodzące w skład placu zabaw na miejsce wskazane przez Zamawiającego, koszt zamontowania ich w sposób trwały, umożliwiający bezpieczne korzystanie oraz koszty uporządkowania terenu po wykonanych pracach.

  1. Miejsce i termin składania ofert:

1) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia 06.03.2024 r., do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, sekretariat lub na adres sekretariat@suchowola.pl

2) Oferty zostaną otwarte w dniu 06.03.2024 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pokój nr: 108

  1. Sposób przygotowania oferty:
    1. zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku – załącznik nr 1 Formularz oferty,
    2. oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną)
    3. ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej,
    4. wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert,
    5. bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
    6. oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa,
    7. cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia,
    8. do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć odpis z CEiDG dot. każdego wspólnika wraz z kserokopią umowy spółki cywilnej poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego umocowane),
    9. w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, posiadające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
    10. do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy pzp,
    11. ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta na: Dostawa i montaż czterech placów zabaw w miejscowościach Karpowicze, Domuraty, Podostrówek, Trzyrzecze„NIE OTWIERAĆ przed: 06.03.2024 r. godz. 10.30”, (nie dotyczy ofert przesłanych pocztą elektroniczną)
  2. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:

1) Marcin Skibicki

2) Marek Ratkiewicz

  1. W przypadku dokonania wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy, udzielenie zamówienia wybranemu Wykonawcy nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą – z chwilą zawarcia tej umowy.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert – na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu
  4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, przyjętym Zarządzeniem Burmistrza Suchowoli nr 42/2021 z dnia 1 grudnia 2021 r. Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suchowoli, www.suchowola.pl.
  5. Załączniki:

1) wzór oferty,

2) wzór umowy,

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Data wytworzenia: 2024-02-27

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data modyfikacji: 2024-03-06

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2024-02-27