Zapytanie ofertowa na: „Opracowanie Ankiet Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Suchowoli”
ZMIANA TREŚCI
ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Zamawiający:
Gmina Suchowola reprezentowana przez Burmistrza Suchowoli w związku z prowadzonym postępowaniem na zadanie pn.: „Opracowanie Ankiet Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Suchowoli” zmienia treść zapytania ofertowego w następującym zakresie:
Jest
W punkcie 8. Miejsce i termin złożenia ofert.
Oferty można składać w następujący sposób:
1) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@suchowola.pl
lub
2) drogą pocztową na adres: Gmina Suchowola, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola
Oferty należy składać do dnia 22.08.2024 r., do godz. 10:00 , z dopiskiem: „Opracowanie Ankiet Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Suchowoli”
Decyduje data wpływu.
Ofertę złożoną droga elektroniczną w postaci elektronicznej należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca zobowiązany jest złożyć podpisane przez osoby umocowane dokumenty.
Winno być:
W punkcie 8. Miejsce i termin złożenia ofert.
Oferty można składać w następujący sposób:
- drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@suchowola.pl
- drogą elektroniczną poprzez „Bazę Konkurencyjności” w zakładce oferty
- drogą pocztową na adres: Gmina Suchowola, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola
Oferty należy składać do dnia 22.08.2024 r., do godz. 10:00 , z dopiskiem: „Opracowanie Ankiet Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Suchowoli”
Decyduje data wpływu.
Ofertę złożoną droga elektroniczną w postaci elektronicznej należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca zobowiązany jest złożyć podpisane przez osoby umocowane dokumenty.
Pozostałe zapisy Zapytania Ofertowego pozostają bez zmian.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Suchowola reprezentowana przez Burmistrza Suchowoli w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130000,00 zł netto, zwraca się do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na: „Opracowanie Ankiet Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Suchowoli” dotyczy projektu pn. „Wzrost cyberbezpieczeństwa w zakresie działalności Urzędu Miejskiego w Suchowoli poprzez podniesienie kompetencji pracowników i poszerzenie zasobów technicznych jednostki” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC). (Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny samorząd”.
- Zamawiający:
Gmina Suchowola
Plac Kościuszki 5
16-150 Suchowola
- Przedmiot zamówienia:
„Opracowanie Ankiet Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Suchowoli”
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dwukrotne przeprowadzenie Ankiet Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa w jednostce Samorządu Terytorialnego w terminach wymaganych w dokumentacji projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” dotyczącego Gminy Suchowola. Opracowanie Ankiet Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Suchowoli zgodnie z zakresem oraz formularzem stanowiącym załącznik nr 6 do dokumentacji konkursowej Konkursu Grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” (Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa. Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027)
1) Ankieta Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa musi zostać przeprowadzona zgodnie z zakresem oraz formularzem (załącznikiem nr 6), zamieszczonym w dokumentacji projektu dostępnym na stronach Centrum Projektów Polska Cyfrowa dostępnym pod adresem: https://www.gov.pl/attachment/dffb07b2-fea4-4e82-a72b-2dc87c8cfa27
2) Przekazanie zamawiającemu prawidłowo wypełnionego formularza ankiety stanowi potwierdzenie wykonania przedmiotu zamówienia.
CPV 71621000-7 Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej;
CPV 79417000-0 Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa;
CPV 79311000-7 Usługi w zakresie ankiet.
3. Termin realizacji zamówienia:
Etap I: przygotowanie pierwszej Ankiety Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa Urzędu Miejskiego w Suchowoli do 03.09.2024 roku;
Etap II: przygotowanie drugiej Ankiety Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa Urzędu Miejskiego w Suchowoli w momencie rozliczenia grantu.
4. Kryteria wyboru oferty:
1) Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- a) Cena 100%:
- b) Ocenie podlega cena brutto łącznie
- c) Ilość punktów dla każdej oferty w kryterium „Cena” zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:
C min.
C = --------------------------- x 100 % gdzie: 1 % 1 punkt
C o
gdzie:
C-ilość punktów oferty ocenianej
C min.- cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Co-cena oferty ocenianej
2) Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
3) Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4) Zamawiający może nie rozstrzygnąć postępowania lub zmniejszyć zakres zamówienia, jeżeli cena oferty uznanej za najkorzystniejszą, przewyższy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Inne istotne warunki zamówienia:
1) Oferta powinna zawierać oferowaną cenę, rozumianą jako cenę ryczałtową brutto, obejmującą wynagrodzenie za wszystkie obowiązki wykonawcy, niezbędne do prawidłowego zrealizowania usługi
2) Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost, jak również nie ujęte, a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5) Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od państwa oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
6) Cena nie ulegnie zmianie przez okres realizacji i nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację.
7) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywać się w walucie polskiej w złotych (PLN).
8) Po wykonaniu przedmiotu zamówienia zapłata dokonana będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w wystawionej przez Wykonawcę fakturze VAT, w terminie do 14 dni od dostarczania Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
9) Do przeprowadzonego postępowania nie przysługuję wykonawcy środki ochrony prawnej wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych,
10) Oferta ulega odrzuceniu jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
- zawiera błędy w obliczeniu ceny i/lub kosztu,
- została złożona po terminie określonym w zapytaniu ofertowym
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, wykazów, danych i informacji
12) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) Posiadają uprawnienia wykazane w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz.U. 2018 poz. 1999 z dnia 2018.10.18) w rozumieniu art. 15 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa. Potwierdzeniem spełnienia warunku posiadania ww. uprawnień będzie złożenie wraz z ofertą certyfikatu
b) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie zrealizował co najmniej 2 zamówienia polegające na przeprowadzeniu audytu bezpieczeństwa informacji, zgodnie z wymaganiami zawartymi w Krajowych Ramach Interoperacyjności. Aby potwierdzić spełnienie powyższego warunku należy wypełnić oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia informacji zawartych w oświadczeniu poprzez wezwanie do przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnienie niniejszego warunku.
c) Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Oferta wykonawcy wykluczonego uznaję się za odrzuconą.
7. Sposób przygotowania oferty.
Prosimy o przesłanie oferty wg załącznika – Wzór formularza oferty (Załącznik nr 1)
Na treść oferty składa się:
- oferta wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1
- wykaz usług potwierdzających, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2
- kopia certyfikatu
8. Miejsce i termin złożenia ofert.
Oferty można składać w następujący sposób:
1) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@suchowola.pl
lub
2) drogą pocztową na adres:
Gmina Suchowola, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola
Oferty należy składać do dnia 22.08.2024 r., do godz. 10:00 , z dopiskiem: „Opracowanie Ankiet Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Suchowoli”
Decyduje data wpływu.
Ofertę złożoną droga elektroniczną w postaci elektronicznej należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca zobowiązany jest złożyć podpisane przez osoby umocowane dokumenty.
9. Ogłoszenie o wyniku postępowania
a) Zamawiający przyzna zamówienie temu Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o ustalone kryterium.
b) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający opublikuje zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano.
10. Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie.
Sprawy techniczne: Krzysztof Niedźwiecki, tel. 857229404, e-mail: bip@suchowola.pl
Sprawy formalne: Marcin Skibicki, tel. 857229403
11. Załączniki:
- Formularz oferty – Załącznik nr 1
- Wykaz usług potwierdzających, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu załącznik nr 2
- Wzór umowy – Załącznik nr 3
- Wzór protokołu odbioru/wykonania usługi – Załącznik nr 4
Metryka strony