Zmiata treści SIWZ dotyczy postępowania na: „Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Suchowola w 2015 r.”

Nr sprawy: ZP.271.11.2014

                                                                                  Suchowola, dn. 22.12.2014r.

ZMIANA TREŚCI SIWZ

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr sprawy: ZP.271.11.2014

„Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Suchowola w 2015 r.”

Numer ogłoszenia: 257867 - 2014; data zamieszczenia: 12.12.2014
 

Zamawiający: Gmina Suchowola reprezentowana przez Burmistrza – Michała Grzegorza Matyskiela, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, na podstawie art. 38 ust. 4 i 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232). zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia w n/w punktach:

Jest:

XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie/opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane i opisane następująco:

Gmina Suchowola

ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola                                                                  

    Oferta na:     „Odbiór odpadów komunalnych  z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Suchowola w 2015 r.”

                                                 

Uwaga: nie otwierać przed dniem: 22 grudnia 2014 r., godz. 10.15

 

         

 

Otrzymuje brzmienie:

XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie/opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane i opisane następująco:

Gmina Suchowola

ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola                                                                 

    Oferta na:     „Odbiór odpadów komunalnych  z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Suchowola w 2015 r.”

                                                 

Uwaga: nie otwierać przed dniem: 29 grudnia 2014 r., godz. 10.15

 

         

 

Jest:

XIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

  1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Miejski w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, sekretariat lub drogą pocztową w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.12. 2014 r. do godz. 10.00.

  1. Za termin złożenia uważa się fizyczną obecność oferty w miejscu składania ofert.
  2. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pok. 8, dnia 22.12. 2014 r. o godz. 10.15.

Otrzymuje brzmienie:

XIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

  1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Miejski w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, sekretariat lub drogą pocztową w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.12. 2014 r. do godz. 10.00.

  1. Za termin złożenia uważa się fizyczną obecność oferty w miejscu składania ofert.
  2. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pok. 8, dnia 29.12. 2014 r. o godz. 10.15.

Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia otrzymuje brzmienie:

 

                                                                                                                     Załącznik Nr 1 do SIWZ

Numer sprawy ZP.271.11.2014

 

 

                                                                             ……………………………………….

                                                                                  Miejscowość, data

…………………………………………………

(Pełna  nazwa i dokładny adres Wykonawcy )

( w przypadku składania oferty przez podmioty

występujące wspólnie podać nazwy i dokładne

adresy wszystkich wspólników spółki cywilnej

lub konsorcjum )

 

 

 

                                                                                                                                             Gmina Suchowola

                                                                                                                                            ul. Plac Kościuszki 5

                                                                                                                                              16-150 Suchowola

 

 

F O R M U L A R Z       O F E R T O W Y

Przystępując do postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, gdzie przedmiotem zamówienia jest „Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Suchowola w 2015 r.”:

1.Oferujemy wykonanie zamówienia w zakresie objętym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ ) za cenę :

Ryczałt miesięczny netto ………………………. (słownie …................................................

……………………………………………………………………………………………….....

Stawka podatku VAT (%)  ……………………..      

Ryczałt  miesięczny brutto …………………………....(słownie: .............................................

.....................................................................................................................................................)

Cena ofertowa netto …………………………….  (słownie: ………………………………. .

……………………………………………………………………………………………......)

za cały okres obowiązywania umowy tj. od dnia 01.02.2015 r.  do 31.12.2015 r.

/ryczałt miesięczny netto x 11 miesięcy /

 Stawka podatku VAT (%) ……………………..

Cena ofertowa brutto ……………………………… (słownie: ……………………………

.....................................................................................................................................................)

za cały okres obowiązywania umowy tj. od dnia 01.02.2015 r. do 31.12.2015 r.

/ryczałt miesięczny brutto x 11 miesięcy /

2.Termin płatności za fakturę ………………… dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w niej zawarte.

4. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert.1

5. Oświadczamy, że pozyskaliśmy wszystkie informacje pozwalające na sporządzenie oferty oraz wykonanie w/w zamówienia.

6. Oświadczamy, że zawarte postanowienia umowy zostały przez nas zaakceptowane i zobowiązujemy się, w przypadku przyznania nam zamówienia, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

7. Oświadczamy, że następujące części zamówienia powierzymy podwykonawcom :

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

....................................................................................................................................................

(w razie braku wskazania, Zamawiający uznaje, że Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom)

8. Pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczamy, że załączone do oferty dokumenty opisują stan faktyczny i prawny na dzień sporządzenia oferty ( art. 297 Kodeksu Karnego ).

9. Załącznikami do niniejszej oferty są:

..........................................................................................

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………..

.......................................................................................

10. Nasze dane kontaktowe:

1) Adres …………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………..............

.....................................................................................

2) Nr telefonu: ………………………………………………………………………….

3) Nr faksu: …………………………………………………………………………….

4) E-mail: .....................................................................

……………………………………                            …………………………………………

Miejscowość, data                                                                                      podpis i pieczątka  Wykonawcy

 

Metryka strony

Udostępniający: Marcin Skibicki - Zamówienia Publiczne

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data wprowadzenia: 2014-12-22

Data modyfikacji: 2014-12-22

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2014-12-22