Odpowiedzi na zapytania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Dostawę pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Suchowola w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 pt. Indywidualizacja z Gminą Suchowola – etap II
Suchowola, dnia 06.03.2014 r.
Nr sprawy: ZP.271.1.2014
Odpowiedzi na zapytania
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy ZP.271.1.2014
Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Suchowola w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 pt. Indywidualizacja z Gminą Suchowola – etap II
Numer ogłoszenia: 44575 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
Zamawiający: Gmina Suchowola reprezentowana przez Burmistrza Suchowoli – Kazimierza Marciszela, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, tel.085/72-29-400, fax. 085/7229419, e-mail sekretariat@suchowola.pl na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473), po zapoznaniu się z wniesionymi zapytaniami udziela odpowiedzi:
PYTANIA:
- Dotyczy produktu szachowy skoczek duży - Proszę o określenie minimalnych wymiarów planszy. Zamawiający oczekuje planszy ze skoczkiem, gzie operuje min. Określeniem skoczek skrzyżny. Proszę o bardziej szczegółowy opis skoczków.
- Dotyczy produktu – Puzzelator. Zamawiający opisał, jaką funkcję ma spełniać produkt, a nie przedstawił elementów i materiałów, z jakich składa się produkt. Proszę o podanie ilości elementów, wymiarów i materiału, z jakiego ma się składać produkt.
- Dotyczy produktu – Felix. Zamawiający opisał, jaką funkcję ma spełniać produkt, a nie przedstawił elementów i materiałów, z jakich składa się produkt. Proszę o podanie ilości elementów, wymiarów i materiału, z jakiego ma się składać produkt.
- Dotyczy produktu – Gąsienice. Zamawiający opisał, jaką funkcję ma spełniać produkt, a nie przedstawił elementów i materiałów, z jakich składa się produkt. Proszę o podanie ilości elementów, wymiarów i materiału, z jakiego ma się składać produkt.
- Dotyczy produktu – Liczby z haczykiem. Zamawiający opisał, jaką funkcję ma spełniać produkt, a nie przedstawił elementów i materiałów, z jakich składa się produkt. Proszę o podanie ilości elementów, wymiarów i materiału, z jakiego ma się składać produkt.
- Dotyczy produktu – Chwytak. Zamawiający opisał, jaką funkcję ma spełniać produkt, a nie przedstawił elementów i materiałów, z jakich składa się produkt. Proszę o podanie ilości elementów, wymiarów i materiału, z jakiego ma się składać produkt.
- Dotyczy produktu – Kości drewniane oczka. Zamawiający opisał, jaką funkcję ma spełniać produkt, a nie przedstawił elementów i materiałów, z jakich składa się produkt. Proszę o podanie ilości elementów, wymiarów i materiału, z jakiego ma się składać produkt.
- Dotyczy produktu – Kości drewniane kolory i oczka. Zamawiający opisał, jaką funkcję ma spełniać produkt, a nie przedstawił elementów i materiałów, z jakich składa się produkt. Proszę o podanie ilości elementów, wymiarów i materiału, z jakiego ma się składać produkt.
- Dotyczy produktu – Magiczne kredki – 4. Zamawiający opisał kredki do SP w Suchowoli. Proszę o potwierdzenie, czy magiczne kredki do SP w Chodorówce mają być tymi samymi kredkami, co do SP w Suchowoli?
ODPOWIEDZI:
1. SZACHOWY SKOCZEK D. - skoczki
Zestaw 28 drewnianych skoczków, o wymiarach nie mniejszych niż 5 x 4 x 4 cm, w dwóch kolorach minimum po 14 szt. w każdym. Pionki posiadają na wierzchniej części wyżłobienia- rowki o różnym układzie linii: 10 skrzyżnych, 6 prostych, 12 skrętnych. Trening logicznego i strategicznego myślenia z prostymi regułami gry.
SZACHOWY SKOCZEK D. - plansza
Drewniana, kwadratowa plansza o boku nie mniejszym niż 50 cm z 64 wydrążonymi okrągłymi otworami o średnicy nie mniejszej niż 4 cm i głębokości 2 cm. Wyznacza pole gry i ułatwia ustawienie we wgłębieniach pionków. 12 drewnianych pionków o wymiarach nie mniejszych niż 5 x 4 x 4 cm z rowkami o różnym układzie linii. Umiejętność abstrakcyjnego i logicznego myślenia, rozwija wyobraźnię przestrzenną zmysł obserwacji, koncentrację.
2. PUZZELATOR to puzzle podłogowe, mozaika podłogowa, kolorowe domino, gry planszowe, w których uczestnicy są zawodnikami (pionkami). Pomoc dydaktyczna, która pobudza dzieci do aktywności ruchowej.
PUZZELATOR - mozaika pojedyncza
12 obustronnie gumowych, miękkich, gładkich płytek, o boku nie mniejszym niż 25 cm. Płytki obustronnie antypoślizgowe do przeprowadzenia bezpiecznych zadań ruchowych w sali i na boisku. Część płytek posiada jeden trudnościeralny, kolorowy trójkąt, którego wierzchołek znajduje się pośrodku płytki, reszta płytki wypełniona jednolitym, ciemnym kolorem. Cześć płytek posiada dwa trójkąty, których wierzchołki łączą się na środku płytki. Ćwiczy zaburzenia orientacji przestrzennej m.in. wyciągania obrazu z ciemnego tła, tworzenie mozaik, oraz lustrzanych wzorów.
PUZZELATOR - mozaika podwójna
14 gumowych obustronnie płytek, o boku nie mniejszym niż 25 cm. Płytki miękkie, antypoślizgowe, do przeprowadzenia bezpiecznych zadań ruchowych w sali i na boisku. Część płytek posiada jeden trudnościeralny, kolorowy trójkąt, którego wierzchołek znajduje się pośrodku płytki, reszta płytki wypełniona jednolitym, ciemnym kolorem. Cześć płytek posiada dwa trójkąty, których wierzchołki łączą się na środku płytki. Na spodniej, ciemnej części płytki, można rysować kredą nowe zadania np. literki w ruchu. Ćwiczy zaburzenia orientacji przestrzennej. Kostka, z pojedynczymi i podwójnymi kolorami.
PUZZELATOR - karty zadaniowe
Minimum 37 ponumerowanych kart o boku nie większym niż 11 cm, wykonanych z giętkiego tworzywa sztucznego, odpornego na użytkowanie na różnych podłożach. Na kartach trudnościeralny nadruk różnorodnych wzorów mozaik. Karty umożliwiają ćwiczenia spostrzegania, odwzorowywania i korygowania zaburzeń orientacji przestrzennej.
PUZZELATOR - elementy do działań
Drewniana skrzynka z przegródkami o długości nie większej 40 cm i do 30 cm na gumowych masywnych kółkach z mechanizmem metalowym, zamykana pokrywą. Duża drewniana kostka do 6-ciu oczek. 20 bawełnianych szarf w 4 kolorach. Ćwiczenia aktywizują dzieci do ruchu, usprawniają koordynację wzrokowo-ruchową, uczą zabawy w zespole.
3. FELIX - Ponad 120 kołeczków z tworzywa sztucznego w 4 kolorach zakończonych kulką. Duża, okrągła drewniana plansza o średnicy nie mniejszej niż 40 cm, podzielona na cztery kolorowe strefy. Na całej planszy znajduje się ponad 100 otworów a pośrodku planszy duży, kwadratowy otwór do przechowywania kołeczków. 2 kości z oczkami i jedna kostka z kolorami do działań matematycznych. Gra usprawnia szybkość ruchu ręki, kształci wyobraźnię, logiczne myślenie, umiejętność odwzorowania.
4. Gąsienice - 4 specjalnie wyprofilowane kolorowe łyżki z naturalnego materiału, o długości nie mniejszej niż 20 cm, do nabierania kulek. Ponad 30 kulek bardzo wyraźnie ponumerowanych od 1 do 9. Manipulowanie kulkami z dobrze widocznymi cyframi pozwala na przeprowadzenie w sposób zabawowy licznych zadań matematycznych. Każda łyżka posiada duży otwór, a w nim zamontowaną na stałe gumkę, umożliwiającą utrzymanie kulki na łyżce i przejście jej przez otwór, 8 wąskich materiałowych tuneli zakończonych pierścieniem z drugiej strony gumką pozwalającą wyciskać kulki. 20 kolorowych drewnianych żetonów z cyframi do tworzenia zadań matematycznych i układania rytmów. Podstawka z minimum 8 otworami na żetony. Całość zapakowana w trwałym opakowaniu.
5. Liczby z haczykiem - 5 dużych drewnianych klocków o podstawie kwadratu i wysokości nie mniejszej niż 10 cm. Na górnej ściance umieszczony hak o minimum 5 cm wysokości, przypominający wieszak. Na jednym z boków każdego klocka namalowana trudnościeralną farbą cyfra od 1 – 5, na drugim boku jej odpowiednik w formie graficznej. Od spodu klocki posiadają wydrążony głęboki otwór umożliwiający ustawianie klocków jeden na drugim. Rozpoznawanie cyfr, działania matematyczne w ruchu, integracja w grupie.
6. Chwytak - Drewniane koło o średnicy przynajmniej 15 cm z nadrukowanymi na nim kolorowymi cyframi od 1 do 6 i dołączonymi 6 podwójnymi grubymi bezpiecznymi sznurkami zakończonymi drewnianymi kulkami. Od spodu koła zamocowany łańcuch zakończony dużym oczkiem umożliwiający zahaczanie elementów. Duży drewniany klocek o podstawie kwadratu i wysokości nie mniejszej niż 10 cm. Na górnej ściance umieszczony hak o minimum 5 cm wysokości, przypominający wieszak. Uczestnicy podczas ruchu muszą się ze sobą komunikować, współpracować, utrwalają znajomość cyfr, precyzje ruchu.
7. KOŚCI – drewniane oczka - Duże drewniane kości o boku nie mniejszym niż 3 cm i o opływowych kształtach. Trwałe i wyraźne, a przede wszystkim duże oznaczenia pozwalają na przeprowadzenie z dziećmi z różnymi dysfunkcjami prostych działań matematycznych, ćwiczeń logicznego myślenia, segregowanie wg cech.
W zestawie przynajmniej 50 szt. kości, minimum 25 szt. z oczkami od 1 do 3, 12 kości z cyframi oraz 13 kości w sześciu kolorach. Lakierowane kości pozwalają do długotrwałe użytkowanie. Całość w trwałym opakowaniu.
8. KOŚCI DREWNIANE KOLORY I CYFRY - Zestaw 50 dużych drewnianych kości o bokach minimum 3 cm szt. Lakierowane kości o opływowych kształtach. Duże i wyraźne oznaczeniach pozwalają w sposób zabawowy dla dzieci z dysfunkcjami wprowadzać działania na wyższych wartościach oraz ćwiczeń logicznego myślenia. Zestaw 13 kości z trwałym oznaczeniem cyfr arabskich do cyfry 6 i adekwatnie do nich 25 szt. kości z oczkami do 6 oraz 12 kości z sześcioma kolorami. Całość w trwałym opakowaniu.
9. Magiczne kredki opisane dla S.P. w Suchowoli mają być tymi samymi kredkami, co do S.P. w Chodorówce Nowej.
Z poważaniem
Burmistrz Suchowoli
Kazimierz Marciszel
Metryka strony