wykaz_rejestrow
Wykaz rejestrów w Urzędzie Miejskim w Suchowoli
1. Rejestr wniosków i interpelacji radnych
2. Rejestr uchwał Rady Miejskiej
3. Rejestr aktów prawa miejscowego
4. Rejestr skarg i wniosków
5. Rejestr zarządzeń Burmistrza jako kierownika Urzędu
6. Rejestr zarządzeń Burmistrza jako organu wykonawczego
7. Rejestr wniosków i opinii Komisji Rewizyjnej
8. Rejestr gminnych jednostek pomocniczych (sołectw)
9. Rejestr gminnych jednostek organizacyjnych
10. Rejestr stałych wyborców
11. Rejestr wydanych dowodów osobistych
12. Rejestr ksiąg stanu cywilnego
13. Rejestr wniosków i opinii Komisji Rady Miejskiej
14. Rejestr gruntów mienia komunalnego
15. Rejestr zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów
16. Rejestr dodatków mieszkaniowych
17. Rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy
18. Rejestr zaświadczeń o przeznaczeniu gruntów w planie zagospodarowania przestrzennego
19. Ewidencja działalności gospodarczej
20. Ewidencja wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
21. Rejestr przedpoborowych i poborowych
22. Ewidencja oświadczeń majątkowych radnych
23. Ewidencja oświadczeń majątkowych pracowników samorządowych
wydających z upoważnienia Burmistrza decyzje administracyjne
24. Ewidencja oświadczeń majątkowych kierowników gminnych jednostek
organizacyjnych
25. Ewidencja dokumentacji płacowej
26. Ewidencja dochodów i wydatków budżetowych Gminy
27. Księgi inwentarzowe majątku gminnego i wyposażenia Urzędu
28. Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw pracownikom Urzędu Gminy do wydawania decyzji administracyjnych w imieniu Burmistrza
29. Ewidencja podatków lokalnych ( od nieruchomości, psów, opłata administracyjna, targowa)
30. Ewidencja podatku rolnego
31. Ewidencja podatku leśnego
32. Rejestr decyzji ( nakazów płatniczych) w zakresie wymiaru łącznego zobowiązania pieniężnego osobom fizycznym i prawnym
33. Rejestr decyzji administracyjnych dotyczących zastosowania zwolnień i ulg w podatku rolnym z tytułu nabycia gruntów, ulg żołnierskich, ulg inwestycyjnych oraz zwolnień od podatku gruntów, na których zaprzestano produkcji rolnej
34. Rejestr decyzji w sprawie zmiany wysokości ustalonego zobowiązania podatkowego w oparciu o przepisy Ordynacji podatkowej, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych
35. Rejestr zaświadczeń o dochodzie z gospodarstwa rolnego
36. Rejestr dokumentacji przekazywanej do archiwum zakładowego
Metryka strony