Protokół z sesji otwarcia ofert w przetargu p.n. „Poprawa bezpieczeństwa dróg gminnych poprzez ich integrację z drogą krajową Nr 8 na terenie Gminy Suchowola - Etap II”

ZP.271.6.2016

Protokół

z sesji otwarcia ofert w dniu 18 kwietnia 2016 r. o godz. 10:15 w pokoju nr 8 w Urzędzie Miejskim w Suchowoli.

Dotyczy: Postępowania o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - Art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp na zadanie pt.: „Poprawa bezpieczeństwa dróg gminnych poprzez ich integrację z drogą krajową Nr 8 na terenie Gminy Suchowola - Etap II”.

Numer ogłoszenia: 71034 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016

Przewodniczący komisji przetargowej powitał obecnych na sesji otwarcia, następnie podał kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 1020065,00zł brutto, termin wykonania zamówienia: (30.10.2016), okres gwarancji (min. 3 lata) oraz warunki płatności (Wystawiona przez Wykonawcę faktura końcowa za wykonane prace będzie przez Zamawiającego płatna nie później niż w terminie 30 dni od daty jej otrzymania).

Komisja w składzie:

1)  Przewodniczący – Jan Lola

2)  Sekretarz – Marcin Skibicki

3)  Członek – Marek Ratkiewicz

Stwierdziła, że wpłynęły 3 oferty przed upływem terminu określonego w dokumentacji przetargowej. Sprawdziła stan kopert przed ich otwarciem, dokonała otwarcia ofert: 

Oferta nr 1     Przedsiębiorstwo Eksploatacji

                        Ulic i Mostów Sp. z o.o.

                        ul. Produkcyjna 102

                        15-680 Białystok

cena ofertowa brutto: - 1130676,92 zł

okres gwarancji – 4 lata

Oferta nr 2     P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk

                        ul. Małyszówka Kolonia 33

                        16-200 Dąbrowa Białostocka

cena ofertowa brutto: - 878974,06 zł

okres gwarancji – 4 lata

Oferta nr 3     STRABAG Sp. z o.o.

                        ul. Parzniewska 10

                        05-800 Pruszków

cena ofertowa brutto: - 1023337,80 zł

okres gwarancji – 4 lata

Na tym protokół zakończono i podpisano:

  1. podpis nieczytelny  
  2. podpis nieczytelny
  3. podpis nieczytelny   

Metryka strony

Udostępniający: Marcin Skibicki - Zamówienia Publiczne

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data wprowadzenia: 2016-04-18

Data modyfikacji: 2016-04-18

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2016-04-18